Wednesday, February 17, 2010

Perasmian Blog.....

Bismillahirrahmanirrahim.Dengan itu,dirasmikan blog ini pada 514pm ,17feb 09,Rmh



Syukur kepada Allah kerana mengizinkan jari-jemari ini menulis blog pada saat ini,dengan blog ini,ia akan menjadi medan penulisan dan memparking idea2 serta berkongsi pengetahuan sedia ada.


Sebelum ni,saya selalu baca blog orang lain.tak kisah lelaki atau perempuan,tua atau muda,biasa atau profesional.
Alhamdulillah,hari ni saya dah ada blog saya sendiri!!!


Lepas ni,saya akan tulis banyak2 pasal pengalaman tuan empunya blog,pasal buku2 yg pernah dibaca dan pandangan saya tentang sesuatu isu...NANTIKAN post seterusnya!!!!.ok.

"Say Alhamdulillah......."like Maher Zain song,I want to say  because i have my own blog.Please wait for another post!!
Take care!

No comments:

Post a Comment